13 mars 2012

Gwyneth Paltrow...






Lindex stora vårkampanj, Modern Preppy, med Gwyneth Paltrow som modell.
Gwyneth är en av mina favoritskådisar och hon känns så jordnära, ett riktigt bra val
av Lindex.






Modern Preppy är inspirerad av den avslappnade amerikanska sportiga livsstilen. Det 
gäller att kombinera de klassiska fina plaggen med mer modern tuch för att  inte looken ska bli 
tråkig. Det har verkligen Lindex lyckats med. Hela kollektionen ger en fräsch känsla
och känns verkligen genomtänkt. Jag har faktiskt sett hela kollektionen i verkligheten
och jag kan säga det finns många fina godbitar. Kampanjen startar den 21 mars.



 





6 kommentarer:

  1. Ja, det ser ut som att Lindex verklige har lyckats. Riktigt snyggt. Plus snygga Gwyneth Paltrow!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den randiga klänningen står det Annica på...=)Finfin dag önskar jag dig/Annica

    SvaraRadera
  3. Heej!

    Har precis hittat hit:)
    Måste fråga var erat fina sängöverkast kommer från? ser så himla fint ut.
    Är det sammet?

    kram camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla!

      Överkastet kommer faktiskt från IKEA men har några år på nacken
      och det är i sammet men börjar bli lite slitet så jag letar efter
      något nytt.

      Kram christina

      Radera
  4. Så snyggt! De oranga brallorna är defintivt mina! kram

    SvaraRadera
  5. Så snygga kläder, måste nog ut och shoppa i helgen.
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥