2 februari 2012

Vårkänsla...






Kan man få vårkänsla när det är minusgrader och att det dalar ner vita stora snöflingor?
Skulle inte tro det men någon slags känsla får jag allt av att solen har har varit framme idag.
Jag var tvungen i alla fall ta en sväng till blomsterhandlaren och köpa lite lökväxter
och ett fång med tulpaner. Mitt i allt fix av planteringen växterna i olika krukor och 
glasburkar så strålande solen in och gav ett sådant bra ljus att kameran naturligtvis
åkte fram. Lite känsla av vår har jag nu på bordet även fast det toksnöar ute:-)


 Vi ses!




11 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tar! Vad har du för kamera? Andra tips?

    SvaraRadera
  2. Tack för de ljuvliga bilderna!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja men lite vårkänslor får jag allt när jag ser dina fina bilder.
    Dom försvinner dock ganska snabbt när man tittar ut på snörusket... :-)

    SvaraRadera
  4. Köpte också primula (för det är väl det blomman heter), men den dog inom en vecka. För mycket eller för lite vatten?!?!

    SvaraRadera
  5. Ja nu fick jag också vårkänslor när jag såg dina vackra bilder, jättefint!

    Annika

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder! Vilken skärpa! Du är ju hur duktig som helst att "plåta".

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Gilla gilla dina bilder!
    kram Johanna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥