7 februari 2012

Glas i inredningen...






Nu har fabriken åter igen öppnat efter ett uppehåll och vårens första tema är
 glas i inredningen. 
Här är mitt bidrag.





Jag måste genast medge att jag är väldigt förtjust i gamla glasburkar och flaskor
av olika slag som jag gärna ställer i små grupper. Precis som jag har gjort här i 
allrummets tv-bänk som inte alls fungerar som någon tv-bänk föresten.

Ett gammalt litermått i glas, som är inhandlat på Granit, får agera som vas till 
tulpanerna. Den funkar naturligtvis alldeles utmärkt till vas som till juicen. Stora
 gamla glasburkar är snyggt att ha ett stort ljus i, som ni säkert har sett i ett 
tidigare inlägg. 


Ha det gott!







5 kommentarer:

  1. Jättefint glasbidrag! Så vackert och så användbart med glasflaskor/ burkar...Kram

    SvaraRadera
  2. I love these bottles decoration! The pictures are beautiful! Regards, Carmen

    SvaraRadera
  3. För varje glasbidrag jag kikar på så blir jag lite mer övertygad om att jag måste skaffa mig mera glas :) Så även här!

    SvaraRadera
  4. Ljuset speglar sig så vackert i glas. Snyggt!

    Anita

    SvaraRadera
  5. Såå ljuvlig bild! Blir helt varm i kroppen!
    Kramkram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥