26 januari 2012

En vanlig ledig dag...







Vad skönt det är att vara ledigt på en vanlig dag mitt i veckan. Tar det faktiskt
ganska så lugnt och myser. Bläddrar i några kokböcker och försöker att hitta
lite nya goda och enkla recept. Jag skriver ner en inköpslista för annars har
jag glömt allt vad som ska handlas när jag står där i mataffären, ja minnet är kort.

Här vräker snön ner och det börjar bli riktigt vackert ute när de stora vita 
flingorna lägger sig som ett dunigt täcke på marken.

Ha det gott alla raringar!







5 kommentarer:

  1. Ibland är det alltid nödvändigt att förnya huset, är det inte? En dekorativ belysning som jag älskar: http://www.delightfull.eu/wall/matheny_wall.html vad tycker du?

    SvaraRadera
  2. Du har en så mysig blogg hörna.
    Gillar det enkla och vita....och dina betong hyllor är super fina.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar blogghörna du har!!!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Härligt!! Och såå fin plats du har där!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj vilken härlig hörna du har!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥