8 december 2011

Snälla tomten...



Mitt första moodboard/collage i photoshop
inte det bästa eller snyggast men men fina saker önskar jag
mig i alla fall. Satt igår kväll och gjorde en önskelista till Tomten för jag vet, från 
säker källa, att han kommer till mig den 24:e för jag har varit så snäll.

Snyggaste koftan från Karen by Simonsen, lyktan från Tine-K.
De snyggaste väskorna som jag bara vill ha är av märket Moolight
även den lilla superfina nessecären kommer där ifrån. Kylan är ju på
väg så ny mössa och vantar går alltid åt och dessa hittar Tomten på Lindex.
Finaste kudden och gosigaste pläden är av märket Bynord.

Nu ska jag iväg på lite event i Stockholm och lite shopping hoppas
jag hinna med. Ni får gärna tipsa om affärer som jag absolut inte får 
missa.

VI SES!












4 kommentarer:

  1. Oj så mkt fint.. Hoppas tomten kommer med lite av detta till jul =)

    Trevlig tur till storstan. KRAM Tessan

    SvaraRadera
  2. Hihi väldigt mycket fint och tomten hör och ser dig garanterat ( du har ju en grymt fin blogg så han kommer absolut inte att missa dig ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Turquoise på malmskillnadsgatan ett måste för ögat=)Och Monki kan ha lite kul finns lite här och var. Årstiden också för ögat på Drottninggatan. Tips från en shopaholic...Ha en kul tripp/Annica

    SvaraRadera
  4. Wow, härlig önskelista!! Mkt bra saker där c",)

    Klem Anna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥