14 december 2011

Mera jul...







Mera jul... nu handlar det mesta om julen både här på bloggen, hemma
och på jobbet. Hittade min vimpel, som jag gjorde förra julen, som jag
helt hade glömt bort. Jag får nog titta på gamla kort och se om det är 
något mer julpynt som är bortglömda:)
Vimpel hänger nu under hyllorna vid matplatsen. 







Precis så här såg det ut i morse vid frukostbordet. Det är så mörkt när man 
stiger upp på morgonen att det känns som det är mitt i natten och trött är man också.
Visst piggnar man på sig lite med tända ljus innan dagen ljusnar. Nu skiner
solen också, härligt. En ny arbetsdag står på agendan...

Tack för alla fina kommentarer jag får!


FIN DaG!








6 kommentarer:

  1. Va julfint du har gjort. Jag tycker bara att det är mysigt att det handlar om julen nu.. julafton är ju här redan om tio dagar.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Fin den var :)
    Finner mkt när man börjar rota i lådorna.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jättefin vimpel kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Va fint =) Älskar ditt bord eller är kär i ditt bord hihi!
    Försöker att övertala min man att vi ska byta bordet vi köpt för 3 år sedan.. Hmm inte såå populärt hihi! Jag får forsätta övertala honom!
    kramkram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥