28 december 2011

Lite och ingenting...



Tack snälla ni som tittar in här på min blogg. Det blir fler och fler som 
hittar hit och det är så roligt.








Vad skönt det är att vara ledig en vanlig vardag som jag var igår, tisdag. Inte
gjorde jag något speciellt heller utan mitt motto för den dagen var "bara vara".
Försökte att fota den "perfekta bilden" men det gick väl sådär utan det slutade 
med att jag hittade inspiration i boken "Så skimrande" av vår främste naturfotograf 
JP Lahall. Så fantastisk vacker bok med helt underbara bilder. Där har jag 
mycket att lära om jag säger så.
 
Nu väntar åter en ny arbetsdag.

FIN DAG!




9 kommentarer:

  1. Hos Dig hittar man alltid så mycket inspiration. Ha en skön dag!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Många fina och inspirerande bilder!
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Nydelige bilder du har tatt...og det er deilig å bare være innimellom:)
    ha fortsatt kose dager
    klemklem

    SvaraRadera
  4. Du är JÄTTE inspirerande och det är roligt att många hittar hit. Hmm kanske kan bli min dagens blogg någon dag hmm! Tål att tänkas på min vän för du är en av mina FAVVO!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. jättemysig blogg har du! Så trevligt att ha hittat hit! fina myspys bilder! Kram!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder!! Ha en mysig torsdag!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Alltid fina saker att kika på inne hos dig.
    Vill passa på att önska dig ett Gott Nytt år!!

    SvaraRadera
  8. Låter som en bra tisdag!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder du tar. Riktigt inspirerande!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥