17 december 2011

En dröm i vitt...









Ett fantastiskt fint hem till salu i anrika Haga i Göteborg. Fler bilder på detta drömhem
 hittar ni här


Idag, lördag, visar jag inspiration från ett riktigt fint drömhem. Lite annan inspiration
kan behövas i dessa juletider. För här hemmma är julförberedelserna i full gång, 
klappar som ska slås in, knäck som ska kokas, gran som ska kläs, saffrankaka
som ska bakas mm. Ja, ni hör vad listan blir lång men så ser det väl ut hos de flesta.
Men först ska vi klara av ett kalas idag...

Trevlig dag på er alla!






8 kommentarer:

  1. Åh ja jag har sett det förr och det är ett fantastiskt hem=)Ha en fin helg/Annica

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hem. Vi ska också klä gran, känns skönt att hålla sig inomhus en dag som denna.

    SvaraRadera
  3. visst är hemmet helt fantastiskt!!
    Hoppas du har en riktigt mysig lördagskväll!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Njuter också av de bildern!!! Liksom av din hylla... så fint med det vita och svarta!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag såg bilderna hos Alvhem, otroligt fint hem!!

    SvaraRadera
  6. Verkar lite stressigt hos er. Numera ser jag till att köpa mina julklappar i små butiker där dom packar in vackra, personliga paket.
    Det hemmet har en riktigt skön känsla.
    /Anita

    SvaraRadera
  7. Underbart! Ser så fridfullt och trivsamt ut. Och smakfullt!

    Härlig inspiration.

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥