17 november 2011

Jag fick en idé...




Kan ni gissa vad jag håller på med här?




När jag satt och tittade på mitt inlägg om sovrummet längre ner på bloggen 
så fick jag en idé, en lysande sådan;)
Jag tyckte lampskärmen såg lite tråkig ut och tyckte den kunde piffas till lite.
Genast kom jag på att jag hade bollfransar liggandes någonstans efter lite letandes
så hittade jag fransen. Fram med lim och några klädnypor så på ett litet nafs hade
lampskärmen fått nya kläder.



Så här blev resultatet, inte illa va? 

Jag tackar allra ödmjukaste för alla som tittar in här varje dag och det
 känns extra roligt att fler och fler hittar till min lilla blogg.


Kram på Er!!





12 kommentarer:

  1. What a great idea!!!!
    It looks wonderful!!!
    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  2. Å så fin den ble og så smart/lurt! Likte både skjermen og foten.

    SvaraRadera
  3. Så enkelt och såå snyggt!
    Kanske lånar din idé för det är svårt att få tag i snygga lampskärmar och jag brukar tröttna ganska fort på mina.
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  4. Hur snyggt som helst, tack, vart jättesugen på att pröva... :)

    Anna

    SvaraRadera
  5. Genialt! Dette var kreativt og veldig fint..
    Liker!!
    :)

    SvaraRadera
  6. Gillar! Nu blev jag sugen på att liva upp en gammal gömd lampa här hemma, TACK för tips & inspiration :)

    Gabriella

    SvaraRadera
  7. Men oj så fint! Va kreativt! Tack för tipset:-)

    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥