6 november 2011

Intar soffläget...



Efter en god middag med familjen har nu en trött bloggerska slängts sig i soffan 
med ett gäng inredningsmagasin och frossar i massa inspiration. För idag, äntligen, har vi 
rivit bort en vägg vid vårt kontor/pysselhörna och nu håller F på som bäst att spika upp
träpanel. Så nu måste jag ha inspiration hur jag ska inreda bäst den hörna och jag har väl
 ett hum om hur det ska se. På tal om att frossa kan jag tipsa om Marabous Crunchy 
som är supergoda om man gillar choklad och hasselnötter.
På ett nafs så är påsen tom...

GOD KVÄLL!






8 kommentarer:

  1. Jag håller med de är smaskiga- något söta i längden kanske;) ha det så mysigt. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Mmmm, sånn har jeg også gjort dag, l
    ast o ätit alltså. Lite renovering her i huset!

    kLEM aNNA

    SvaraRadera
  3. ohh så kul med nya projekt!
    Jag gillar fördelningen :) Mannen spikar och du bläddrar i blader..
    NJUT det är du välförtjänt av efter rivningsarbetet.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Spännande att få se resultatet! kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Mmmm härlig njutning ser jag. Precis som en söndag ska va.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Att få lägga sig i soffa och frossa i tidningar, det är vardagslyx det! :-)

    SvaraRadera
  7. Mums måste testa chokladen gahhhh vad gott kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Ser härligt ut! Vilka fantastiska bilder du har på din blogg kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥