1 november 2011

En ledig dag och mysfika...






Idag har det varit en riktig grå och trist dag och det kändes som det aldrig 
ljusnade. Jag som gillar grått, se föregående inlägg, men nu var det inte
grått väder precis som jag gillade. Men det här gråa och vita porslinet gillar jag
i alla fall. Det är Ikeas julkollektion som jag förälskade mig i och jag bara var tvungen
köpa med några muggar hem och jag som inte har några muggar sen förut...
not. Men är man en samlare så är man.




Till eftermiddagsfikat blev det het choklad med grädde och några nybakade
hallongrottor. I samma serie som porslinet finns även fina kakburkar som mina
småkakor ligger i, de få som blev kvar efter vi hade mumsat klart.








6 kommentarer:

  1. Gud så fiiint..:)
    Älskar ju också grått..vill ha dom jag med!

    Ha en fin kväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! :)

    Ha det så bra.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Super fina, muggar kan man inte få för många av.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. De var fina! Dem missade jag när jag var på IKEA. Får ta en sväng dit snart igen.

    SvaraRadera
  5. Ser så gott ut : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Gillar Ikeas jul i år :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥