13 oktober 2011

Lite nytt i allrummet...




Vad jag tycker det är roligt att fota med mitt nya objektiv och det märks att bilderna 
blir både skarpa och klara. Jag lär mig något nytt hela tiden och träning ger färdighet.

Min nyaste inköp är denna finfina skål från Indiska och den är handgjord. Det märks 
tydligt att den verkligen är handgjord och därför känns den mer som ett lergods. I just
i denna serie finns det både muggar, en lång duk och servetter, Ilike...

Mitt nya objektiv är ett canon 50mm/1.8.


Må gott!




12 kommentarer:

  1. SÅ snyggt och fräscht och inspirerande!! Den skålen får jag kika närmare på...:)

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt..gillar även isbjörns kudden från Åhlens.Den vill jag också haaa=)Annica

    SvaraRadera
  3. Jätesnyggt! Ser verkligen fräscht ut - me like!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. så fint och mysigt! Det var just sån här inspiration jag letade efter i kväll:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jättefint : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Fin skål och ljusstakarna var underbara!

    Trevlig helg

    //Jeanette

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Ha en skön fredagkväll. kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Så snygga bilder du tar.Gillar ditt vardagsrum oxå.INDISKA har mkt snyggt.Trevlig helg.
    Kram Kicki.

    SvaraRadera
  9. Väldigt fin skål och bilderna inspirerar mig så tack för det!

    Kram Frida

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥