2 oktober 2011

Rosor...




Jag vill börja med att tacka för alla grattishälsningar! 
Inte känner jag mig ett år äldre, inte ett dugg faktiskt utan jag känner
mig fortfarande ung och fräsch...blink...

Idag har jag inte gjort många knop utan jag har fotat med mitt nya objektiv som
jag fick av min F i present. Objektivet är ett Canon 50mm f/1.8. Du hade så
 rätt, Miaälskar det redan. Perfekt att fota porträttbilder men barnen är inte 
lika förtjusta att mamma sticker upp kameran i ansiktet på dem i tid och otid 
men träning ger färdighet.

Nej, nu är det dags för lite kaffe och resten av tårtan som blev över.

Ha det gott!






3 kommentarer:

  1. Åhh va roligt med ett nytt objektiv:)

    Jättefina rosor!

    Ha de så bra
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jaa, jag håller med. Vilken present.. det är ju jätteskoj med ett nytt objektiv.

    Vackra rosor :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Har själv rätt nyligen införskaffat ett sånt objektiv och håller fullständigt med. Det är fantastiskt! Mycket objektiv för pengarna.

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥