30 oktober 2011

Gråa detaljer...




Det smyger sig in mer och mer gråa detaljer här hemma både i inredningen och även
 i min garderob så har olika gråa nyanser hittat dit, som jag har visat förut. 
Det är vad jag känner för just nu, inte för att jag känner själva mig som grå ;) utan 
det passar så bra här hemma bland det vita och svarta.






Men som ni kanske vet så kan jag ändra mig ganska snabbt och in åker någon annan
grann färg till detalj.  På tal om detalj så var jag en sväng ut till Ikea idag och kollade in
 deras jul. Det måste vara deras bästa julkollektionen någonsin och naturligtvis handlade
jag några saker från den som jag visar någon annan dag.

Nu är det dags för fika och mys i soffan till någon bra film.

Kram på er!!


 


7 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut!!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Har det på samme viset her:)
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Grått behöver verkligen inte vara "grått och trist". :-)

    SvaraRadera
  4. Så mycket snyggt. Grått är en härlig färg, både på kläder och inredning.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder och grått är alltid rätt! Ha en skön söndagkväll..

    SvaraRadera
  6. Grått är en stor favorit hos mig! :)

    SvaraRadera
  7. Finfina bilder som alltid! Blir lite gråinspirerad!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥