6 oktober 2011

Forest...





Doftljuset Forest fick jag av lilla S i present när jag fyllde år härom dagen.
Passar perfekt på rumsbordet där färgerna vitt, grått, svart och brunt har
övertagit rummet. Hon har det efter mamma att det mesta ska matcha med 
varandra...hmm...
Nu vill jag ha lite mer murriga färger när hösten är här för
det känns mer ombonat och på något sett varmare. Nu är tiden inne när man bara
vill sitta mysa med en kopp varm choklad under en gosig filt bland alla kuddar
i soffan och sitta prata, lyssna på musik eller läsa någon bok.






En riktig mystid har vi framför oss och jag har lättare att varva ner när
 vi går mot mörkare tider, kanske är det för trädgården går i dvala och att 
man tillbringar mer tid inomhus.
Det enda som jag saknar i detta hus är en öppen spis och det står högt upp på
 min önskelista men nu får jag hålla till godo med alla tända ljus istället. 


Kram på er!!

C



6 kommentarer:

  1. Vilket fint doftljus du fått.
    Gillar de bruna tonerna, känns mysigt och ombonat. Blev faktiskt lite sugen på mer brunt här hemma nu... :-)

    Och så får jag väl passa på att säga grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott!! Så fin present, som varar en stund:) Ja, det är mysigt med ljus nu denna årstiden!

    Vilka underbara rosbilder, och päronbilder!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Nämen GRATTIS!! i efterskott.. Hoppas du hade en fin dag! : )
    Fint ljus som säkert luktar ljuvligt!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis fina du så här i efterhand;) Vilket supersnyggt ljus! Önskar dig en jättefin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott!

    Vart kommer den fina ljusstaken ifrån?

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥