18 oktober 2011

Färg till naglarna...









 Tonerna i min garderob går hand i hand med inredningen här hemma precis som
i förra inlägget. Svarta plagg har jag väldigt gott om i garderoben, som jag brukar
säga så är det i olika svarta toner;) Men nu är jag som sagt var inne i en grå-beige-
mullvad-blå period eller jag är nog ganska ombytlig av mig när det gäller mode när jag
tänker efter. Jag tycker färgkombinationen på bilder är fina ihop och snyggt med
grovstickat till en skir spetsblus. Naglarna får sig lite färg i mellan åt och just nu
är denna caffe latte färgen en klar favorit.


Kram på er!!

 



6 kommentarer:

  1. It looks beautiful. I love all colours called "taupe".
    Hugs to you.
    Tanja from Germany

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg färg på nagellacket. Och underbara bilder du bjuder på! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Snyggt önskar jag inte bet på mina : ( kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Härliga färger! men det som fångade mig var tröjag/handledsvärmarna du har på dig...finns DEn o köpa?!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder! Nagellacket måste jag nog köpa.
    Jag kom in i en mullvadsfärgsperiod för säkert över 25 år sedan och har inte kommit ur den än. Letade då efter en soffa i den färgen, men det fanns inte.
    Så ombytlig kan jag inte beskyllas för att vara. Men nästan alla färger passar ju till!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥