14 september 2011

Shopping...







Vad kan man göra en blåsig tisdag förutom att jobba.....jo man kan shoppa lite 
nytt. Sprang ut snabbt på lunchen och köpte mig ett par ankle boots, supersköna, som
genast åkte på.
 En röd väska som egentligen inte är jag men tänkte det kunde vara lite skojigt med 
något helt än svart eller skin för egentligen är väskor är inget som jag har ont om, 
om man säger så men jag älskar accessoarer. Röda nyanser är hett nu.
Toppen är helt underbar och den kommer bli en klar favorit. Lika snygg både till 
vardags med en gosig kofta och till fest beroende hur man kombinerar den. 
Ett par jeans och ett par svarta skinny jeans blev 
det också. 

(Toppen kommer från Lindex, boots från DinSko, skärp och väska Gina.)


Må gott!








3 kommentarer:

  1. Åhhh va fina saker du har köpt:) Du kommer bli såå snygg:)

    Kram Ssuanne

    SvaraRadera
  2. Hösten är min värsta slösaårstid - ääääälskar att shoppa då! :-) Tycker du hittat fina fynd! :-)

    SvaraRadera
  3. Snygg ny höstgarderob! fina bilder du tar!
    Mysig dag önskar Sabina

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥