20 september 2011

Min låda är som ett moodboard




Jag har ett skrivbord och en alldeles egen skrivbordslåda där jag förvarar diverse
pryttlar som snören, pennor, stämplar, band, annat smått och gott. Denna låda
är som en skattkammare för lilla S som även hon gillar att pyssla, precis som
sin mamma. Som ni förstår så brukar inte lådan vara speciellt städat men vad gör det,
kreativa barn vill man ju ha, i alla fall jag.  Skrivbordet är inte så stort så vi får 
trängas men jag har en plan på att göra ordning ett stort bord där tre stolar får
plats och att bådas datorer även får sin givna platser.








Min låda ser precis ut som ett moodboard där jag (även lila S) genast får en lust
att visa min kreativa sida. Kanske ett födelsedagskort för nu börjar 
kalasinbjudningarna dimpa ner i brevlådan. Två kalas är S bjuden till
i helgen och visst är det extra roligt att få ett egenhanda gjorda grattiskort.






Vill tacka för alla fina kommentarer jag får och det är alltid lika uppskattande
för mig, man blir så glad.

Nu har fabriken dragit igång så titta gärna in där.

Kram på er!!







12 kommentarer:

  1. önskar det vore så där fint i mina lådor:)

    Har också mängder med pysselmaterial. Tycker dock man hinner ta fram det alldeles för sällan...
    /Ylva

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder- verkligen snyggt i lådorna!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken ordning!! Du skulle sett min låda, den lilla OCH stora ;o)
    Ônskar ett rum där allt pyssel kan stå framme o inte behöva plockas undan när man använt det.
    Klem anna

    SvaraRadera
  4. oh i love your blog so much!! so stylish

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig moodboard du har i din skrivbordslåda, som en dröm.

    Det är inte lika moodboardigt i min skrivbordslåda om man säger så :)

    //Elvira

    SvaraRadera
  6. Dette var et kreativt og fint bidrag...
    Glad jeg fant den fine bloggen din via Fabriken nå jeg :)
    Klem May Helen

    SvaraRadera
  7. Vilken toppenvariant av moodboard! :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Å så fint!

    Fin söndag :-)

    Malin

    SvaraRadera
  9. Jätte rolig vinkling på temat! Förstår att det är en skattkammare och tittar man ner så är det verkligen ett moodboard! Kul!

    SvaraRadera
  10. For en fin blogg du har, fant deg via Fabriken. Herlig moodboard hos deg! Følger deg gjerne videre.

    SvaraRadera
  11. Vilken lycka att ha en plats för arrangemang på det sättet! Verkligen snyggt, är det alltid så snygggt tro!?

    Kram Tina

    SvaraRadera
  12. En låda jag absolut skulle vilja ha tillgång till! :)

    Läckra bilder!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥