12 september 2011

Lite mer och ett tips...




Även jag har helt såld på Lisa Bengtsson små söta taxar, tillsammans. Olika karaktärer
har dessa små sötnosar och just min lilla tax heter Barbro. Här i köket på småhyllorna
har det svart-vita tagit plats. Så enkelt att förändra när man tröttnar och det gör jag ofta,
tröttnar alltså. 

Lisa Bengtsson har i samarbete med Rädda barnen kommit med nya söta taxar. Dessa taxar
har andra friyrer och huvudbonader som ska symbolisera olika nationaliteter. De är så
fina och finns endast att köpa här. Jag måste genast klicka hem några fler taxar.


HA EN FIN KVÄLL!





.

4 kommentarer:

  1. Vilkne trevlig blogg jag hittade in till, hit vill jag återvända för inspirerande bilder. Lägger till som favorit! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips! Nu måste jag genast in och titta på fler underbara taxar.

    SvaraRadera
  3. hej hej
    Fin hylla med fina saker!
    Taxarna är underbara!
    Ha en bra vecka
    Lise-Lotte :-)

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Mycket snyggt!! Och en mycket bra sida att köpa fina saker på! : )

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥