7 september 2011

Höstrusk...



Lekstugan står alldeles övergiven och ser sorgsen ut. Inte alls konstigt för här 
fullkomligt vräker regnet ner. Hösten är här på allvar känns det som när man 
tittar ut och regnet riktigt smattrar på rutan. Eklöven börjar smått 
gulna och sakta sakta dalar ner. Det är ett stort hösttecken när träden börjar
tappa sin blad, det låter vemodigt.


Bild från Cox&Cox


Istället för att ta mig till jobbet i hällregnet skulle jag mer än gärna lägga
mig ett varmt skumbad. Det får bli en annan dag när vårt badkar är på
plats i vårt nya fräscha badrum och förhoppningsvis redan till helgen...
om rörmokaren har tid.



Kram på er!!





3 kommentarer:

  1. Åh så skönt det lät md ett varmt skönt bad..:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Sååå skönt det lät med ett varmt bad!! Hösten är verkligen här nu, regnet har stått som spön i backen senaste dygnet och det tycks inte avta...

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kram Bella

    SvaraRadera
  3. Det här låter kanske konstigt.. Men jag har faktiskt längtat efter regnet och några dagar när solen har gått i moln. Jag är ljuskänslig, så jag har haft det riktigt jobbigt med mina ögon den senaste tiden. Så jag blev glad, för nu får ögonen vila sig lite.. : )

    Eran lekstuga bara älskar jag! Tycker den är så fin!
    Ett varmt och gott bad skulle vara underbart : )

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥