4 september 2011

Hösten som försvann...



Lilla S och hennes kompis plockade päron igår, typ hela trädet.
Hon tyckte att hon skulle hjälpa mig lite grann.
Ibland är hjälp bra att få och ibland inte...






Idag har det varit riktigt sommarvarmt, höstkänslan försvann på något konstigt
sätt och jag har verkligen passat på att njutit av denna varma dag genom att vara 
ute mest hela dagen. Jag har planterat, rensat ogräs, målat och mellan varven har
jag liggat i solstolen. Förresten jag höll på att glömma tidigt i morse var hela (nästan)
 familjen ute på en svettig Power-walk men vad man känner sig nyttig efter ha 
kämpat sig runt och man känner sig såå duktig. Jaha detta var min dag i det stora hela, 
just nu väntar jag på att laxen som är ugnen ska bli klar för fy vad jag är hungrig
 och jag behöver nu en god middag med familjen. 

Vad har ni hittat på denna Söndag då!

Kram på er!!

C


8 kommentarer:

  1. Fina bilder du tar!

    Jag har sensomrat med min darling på ett litet hamncafé...
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Härligt med sensommarvärmen eller hur=) Här har det också varit en pw med nya studsstavar.Kul men svettigt...Ha en fin kommande vecka/Annica

    SvaraRadera
  3. Låter som en helt fantastisk dag idag. Värmen har varit här med.

    Jag har legat i soffan hela dagen och försökt att kurera mig. Halsen svider och huvudet på sned. Jag har varken lust, ork eller tid att bli sjuk

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Härligt med en fin sensommardag. Här hemma är hösten tyvärr fortfarande ytterst närvarande. Men vi kanske kan hoppas på nästa helg? :-)

    Alltså har det blivit en innehelg, lite fixande och plockande men mest slappande. Hektiska jobbveckor gör att man inte orkar så mycket i helgerna.

    Hoppas du har en fin söndagskväll!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder:)

    Visst är sensommaren uuuunderbar!

    Stor kram M

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig dag ni har haft tillsammans och fina bilder från ditt hem.

    Själv har jag "tränat" med ryggsäck på långpromenad. Ska på resa snart.

    Därefter jobbat. Imorgon ledig.

    Ha en bra start på veckan. //
    Kram Lissen

    SvaraRadera
  7. Fina bilder även här du ; )
    Vilken skön dag ni med har haft med solnjut och PW.. Härligt!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Låter som den bästa av söndagar!:)

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥