1 september 2011

Dagens...



Dagens middag fick bli efter en viss liten dams önskemål nämligen hemmagjord hamburgare, 
pommes och bea. Snäll mamma som man är fick hon sin önskning uppfylld men snarare var 
 det egentligen brist på idéer vad jag skulle laga till. Lilla S blev nöjd och jag fick ett tips, 
för ibland står det helt stilla vad det ska bli till middag.  Ibland har man inga idéer alls och 
det kan kännas väldigt jobbigt det här med matlagningen. Nya enkla och snabba recept vill 
jag ha så jag mottar gärna nya recept och tips från er så att min kokbok förnyas lite.

Nu ska vi softa i soffan och titta på Robinsson.

Jag önskar alla en trevlig kväll!

Christina

4 kommentarer:

  1. åhh suck jag vet, inspirationen tryter- hamburgare har jag nog snart ätit på alla sätt som man kan tvista den;) Kram J

    SvaraRadera
  2. Hemmagjorda burgisar är de bästa burgarna!!
    Ser otrologt gott ut. Ha en fin helg, Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Guuuud så gott:) Usch ja brist på matideér har man varje vecka. Jag brukar sno lite pånätet här och där. Mmmm den skjortan är ursnygg, stod och höll i den men den var så lik den jag har. Och du tapetserade, bra gjort. Jag undrar om maken skulle gå med på det? Han är dyngförkyld men jag har tvingat honom till tapetsering i helgen:):):) Ha det gott stor kram A ( Psst jag är dålig på att kommentera men du skall att jag kikar in hos dig)

    SvaraRadera
  4. Det där såg ju hur gott ut som helst, har aldrig testat bea I hamburgaren men det ska jag göra nästa gång!
    Jag har nu i tre veckor kört icas billiga veckan meny och de är faktiskt helt ok. Desutom har matkontot sjunkit lite grann :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥