10 augusti 2011

Tapetsering pågår...




Äntligen blir det en ny tapet i sovrummet och jag tapetserar alldeles själv för 
första gången. För F har vägrat att tapetsera om det för tredje gången på kort tid,
  utan jag får göra det själv om jag vill ha nya tapeter. Har aldrig riktigt trivts med 
den grårandiga tapeten, alldeles för murrig tapet i min smak. Jag vill ha tillbaka 
ljuset och känna lugnet i sovrummet. 




Två våder uppe och jag känner mig redan nöjd med den ljusa tapeten. Det 
kommer bli sååå bra och rummet känns genast ljusare. Det får bli en 
överraskning till Raring när han kommer hem imorgonkväll.
Överraskning kanske det inte riktig blir för han bruka läsa min blogg.
Jag gjorde som du sa, raring. 
Tapetserar själv:-)



5 kommentarer:

  1. Säger mig enig, MKT bättre med den nya tapeten!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  2. Mycket fint blir det ! Jag hade samma problem.. Ville ha in ljuset.. Vi hade brun fondvägg med guld medaljonger ! JA! Jag vet! damn vad ugly det var och mörkt.. usch! På fem år kan det hända mycket..
    Sen får du visa : )!

    Kram

    SvaraRadera
  3. ja du det kallar jag skillnad, så mycket ljusare och fräschare det blir nu....bra kvinna reder sig själv;)
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Duktig du är!! Heja! Det ser ut att bli jättefint :-) Kul att se slutresultatet, för du visar väl? ;-)

    Kram!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥