9 augusti 2011

One two...




Idag tog jag en tur in till stan för att köpa tapeter och hamnade på Åhléns...hmm..
Där hittade jag dessa två plåtskyltar så det blev ett impulsköp kan man säga.
Måste säga vad mycket fint de hade fått in och Åhléns är med i olika reportage
den senaste tiden, har jag sett, och de har verkligen hottat upp sig.




Men jag tycker faktiskt att de gjordes sig riktigt bra på bänken uppe i allummet. Lite kul
att få in lite rött till det svarta och vita. Får nu se om de får stå kvar här för kanske har jag 
en annan plan för skyltarna. Men hur blev det med tapeterna då, jaja det är en annan
historia och det får bli en annan dag.

Kram på er!!


Christina

  


8 kommentarer:

  1. Oh it looks so great. I love it.
    Hugs Tanja

    SvaraRadera
  2. Ohh, såg dessa plåtskyltar nyss i nya Allt i hemmet. Men jag fattar inte, det stod att de såldes i tre pack, men är de bara två?

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Skiltene var kjempe fine,tror faktisk jeg også skal ta meg en tur på Åhlens og kikke på nyhetene.
    Håper du og dine kjære har hatt en fantastisk sommer.
    Ønsker deg en fin tirsdagskveld

    SvaraRadera
  4. Meh du hann före...Jag har också fastnat för dessa finingar=)Snyggt blev det också/Annica

    SvaraRadera
  5. Hejja Åhlens- superfina siffror. Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Väldigt fina skyltar, håller med om att Åhlens blivit väldigt mkt bättre.

    Kram Tessan

    SvaraRadera
  7. hej Vad fint det blev med färg klicken .
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  8. Snyggt ! Gjorde sig jättebra där..

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥