8 augusti 2011

Lugn start på veckan...



En ny vecka har vi framför oss och jag har en vecka kvar av semestern. Tidigt
i morse vid halv sju skjutsade jag mannen till tåget, hans semester är slut. Jag
passade på att ta svängen förbi bageriet för nybakade frallor. Så ljuvligt
 larvigt gott med färska frallor och nypressad apelsin-juice. 




Finaste och nya koppen med gott svart kaffe är ett måste på morgonen.
Undra vad jag ska hitta på idag? Jag har knappt varit hemma på tre veckor
så jag känner att det kan vara riktigt skönt att gå hemma och skrota. Kanske
måla något bord eller flytta runt saker för lite ny förändring. Kanske tar jag en 
tur till stan, nja vi får se...

(koppen är från Indiska)

Ha en trevlig!









4 kommentarer:

  1. Har också en vecka kvar av semestern. Skööönt...

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Mmmmmmmh....great!!!!
    Now I´m hungry ;o)
    Hugs from Germany,
    Tanja

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar och flyttar runt på prylar hemma på eftermiddagarna=))Ha en fin sista vecka/Annica

    SvaraRadera
  4. Sann vardagslyx! Och vilka läckra bilder :)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥