26 augusti 2011

Fredag vill man ha...



Hallo Fredag!

Färska fräscha blommor vill jag gärna ha till helgen och brukar köpa 
hem en bukett om jag inte plockar i trädgården. Dessa vita med lite
inslag av limegrönt är så fina och nu står de i den stora glasvasen på
köksbordet. 





Jag har bläddrat i Ikeakatalogen, som kom i veckan, nu på 
morgonen men jag är inte speciellt imponerad. Inte så mycket nytt men
några saker ska jag allt spana in nästa gång jag åker dit. Nu står det 
lite fredagsfix på programmet som städning och sen blir det en tur och handla
lite god mat tills ikväll.

Ha en trevlig dag!





5 kommentarer:

  1. Nä så värst mycket var det inte.....Visst är det underbart med färska blommor till helgen- det brukar jag oxå lyxa med;) Ha en fin helg, Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Vackert med vita rosor! Fin helg till dig/Annica

    SvaraRadera
  3. Jättefina rosor!! Jag gillar också de vita med lite inslag av lime!!! Vackra bilder!!

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Bara så underbart vackert med vita rosor.Ha en härlig helg.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Vackra blommor ! Tycker med om att köpa blommorr till helgen..

    Jag har inte öppnat katalogen ännu. Fast som du tycker har jag tyckt vissa andra år..

    Fin söndag!

    KRAM

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥