11 augusti 2011

Fika i lekstugan...



Även en mamma behöver en paus mellan tapetsering och städning. Idag fikade vi lekstugan
med saft, kakor och glass. Först fick jag hjälp med att städa upp i lekstugan för 
överhuvudtaget kunna komma in. För små barn har ju en förmåga att dra in gräs, sten
kvistar, bär mm. för mat måste man ju även ha i en lekstuga.




Två bästa kompisar som leker för fullt i stugan och jag vågar inte ens tänka
på hur det ser ut just nu...menmen de har ju så roligt så det får allt bli lite stökigt. För
vem vet nästa år kanske tjejerna är för stora för lek i stugan.




Nu ska jag återgå till att städa det stora huset och det är visst lite eftersatt på den fronten. 
Det blir lätt det när det är soliga sommardagar för vem vill vara inne städa då. Sen
har vi knappt varit hemma denna semester. 


Tack för alla kommentarer jag får. Det blir så bra med tapeten i sovrummet, 
bilder kommer snart.

Ha det gott alla!

C


6 kommentarer:

  1. For en skjønn liten hytte- og så gjennomført!

    SvaraRadera
  2. Urmysig lekstuga, med mycket plats för kreativitet!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Jag dööör vilken underbar lekstuga.. Kände själv att det skulle vara mysigt att sätta sig där på en liten fika =)
    Trevlig dag/kväll
    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  4. Men herregud så mysigt!! Den ÄR ju så fin den lekstugan!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Very, very cute!

    Greetings from Germany

    SvaraRadera
  6. Men åh vilken underbar lekstuga! Älskar färgerna. Kan tro att barnen är överlyckliga.

    //Jeanette - Gnistra i Norr

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥