22 augusti 2011

California Denim...

Bild lånad från lindex.com

Idag startar Lindex sin stora höstkampanj, California Denim, och deras 
modell är den söta energiska skådespelerskan Reese Witherspoon. Kollektionen
 känns riktigt riktigt fin. Denim i olika plagg, skjortor, stickade tröjor och koftor i 
mustiga färger och accessoarer. Stylingen är lager på lager som rutig skjorta till
 en stickad gosig kofta och ett par smala jeans, glöm inte halsduken. Jag kommer 
genast köpa denna snygga jeansskjorta, som Reese har på bilden, och säkert 
några plagg till.


Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kram!

C




9 kommentarer:

  1. Åhhh måste inspekteras fin hon är Rease : ) Tack för tipset! kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Super snygg, den får gärna flytta in i min gardrob. Ska genast dit och titt aidag. Tack för tipset

    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Å den blusen är så fin. Dock inte på mig :( Synd att den inte fanns i stl 34.
    Vilka vackra bilder du visar på din blogg :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilket bra tips,ursnyggt ju!! Jag har inte lämnat ngt spår av mig ngn gång men nu var det dags tycker jag!! Följer din blogg nästan dagligen, mycket inspirerande och härlig blogg du har! Har en liten fråga om din nya tapet i sovrummet, var kommer den ifrån?? Många småländska kramar från Maria

    SvaraRadera
  5. Snygg hon är.. Kul med en normal stor tjej tycker jag. Med kurvor och lite bröst.. Ska kolla in detta..

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Kommer bli super....Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Hon inspirerar verkligen! Många av kläderna är jättesnygga och när de visas av henne blir de liksom ännu snyggare!:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!

    Vad glad jag blir över att du gillar min blogg. Tapeten är Eco-white och är mycket snyggare i verkligheten än vad den görs sig på bild.

    Kram C

    SvaraRadera
  9. Ja,när man ser reklamen så blir man sugen p att gå in & kika på Lindex.Tycker att de har bättre plagg & design nu.

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥