27 juni 2011

Vår oas...




Åhh vilken underbar varm kväll vi har haft idag, vill inte gå in. Jag har suttit 
ute hela kvällen och myst med tända ljus, vilken stämning. Njuter i fulla drag
att värmen är här och kvällen är varm. Bläddrat i olika trädgårdsböcker och
drömmer mig bort...




Det blir som en annan känsla när lyktorna är tända och det börjar 
sakta att skymma ute. Jag verkligen älskar vår altan som min duktiga
raring F har gjort. Någon större mysfaktor var det inte innan altanen 
kom på plats. 
Det är verkligen familjens oas nu sommartid.

Kram på er!!

Christina



8 kommentarer:

  1. Ja visst är det underbart nu när det äntligen blivit varmt ute! Mysig altan ni har!
    Kram
    AnneLie

    SvaraRadera
  2. Så klart du älskar din altan, den är ju underbar! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Bara så mysig altan.Underbart med lyktor och ljus.Ha det gott.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Du har det superfint :) Ønsker deg en fin fin tirsdag. Klem:)

    SvaraRadera
  5. Det ser super härligt ut och så fint du har gjort. Förstår att du njuter....nu är det bara sem som saknas.

    kram Anna

    SvaraRadera
  6. Myspys delux!! Blev hur bra som helst ;o)
    Oaser i trädgården, ett MUST, iaf här. har 3 favvoåplatser jag monterar mig runt på...häärlig!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  7. Underbar sommarkväll. Jag längtar också till vår altan är färdig. Just nu är det en stuga på gården som byggs åt vår dotter. Balkong med utsikt över vatten kommer till i augusti, längtar.
    Kramar Anette

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥