18 maj 2011

En bukett med blommor...




Nu på morgonen har jag plockat in en stor bukett med
liljekonvaljer.



Jag har massor med liljekonvaljer på tomten i vår "lilla skog" på baksidan av
huset. Tio steg rakt ut i ett hav av denna ljuva lilla blomma. Nu står buketten
på matbordet och doftar ljuvligt. Den söta krukan hittade jag på Ikea för 
en billig peng.

Jag vill tacka för alla rara kommentarer som ni tar er tid att skriva. Jag blir
glad
Välkomnar även nya läsare!

Ha bra dag!

christina







8 kommentarer:

  1. Hej! Christina. Kuddfordralet e på posten du borde få den idag.

    Underbar bukett...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Liljekonvaljer är sååå fina! Och de passade super i vasen!

    Ha en underbar dag!

    PUss!

    SvaraRadera
  3. Så vackert. Och vilken lyx att ha dem direkt runt husknuten.

    Hoppas du har en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Söt vas ! Såg den på en annan blogg och förstod att det kanske var Ikea ! Om så så måste jag vika in där via någon dag..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Underbara liljekonvaljer. Snart blommar de här också, bara några veckor kvar. Synd att jag inte kan ha dem inne bara, de doftar för starkt för både mig och maken. Men på altanen brukar jag ha ett gäng.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Underbart, vill nästan gråta lite! Saknar allt med den svenska våren/sommaren att bara en liten fil liljekonvaljbukett är rörande, så Tack för att du visar den till oss!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  7. Underbara foton, jag älskar liljekonvaljer- lyckost dig som har dem i din närhet. Trevlig helg/ Johanna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥