17 maj 2011

En kär pryl...


 En Kär pryl är temat denna tisdag på fabriken. Inte ett så självklart val för jag
har många prylar här hemma som jag håller kär. Men någon pryl som jag aldrig
 tröttnar på och som jag är riktig riktig kär i är min bourgie-lampa från Kartell.
En riktig klassiker får man allt säga att den är och den gör sig så bra i rummet
där den stolt står.




Nu ser jag en kär pryl till på bilden som jag inte alls tänkte på förrut
och det är ljuslyktan som är en gåva från Darling på alla hjärtans dag för
sju år sen.
Men då blev det två val i alla fall...

Titta in på fabriken om ni vill se mer prylar.






6 kommentarer:

  1. Min Bourgie står oxå med pålistan en kär pryl! Bland topp tre faktiskt!

    Hoppas du har en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Den är underbar:) Älskar min med:))

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. riktigt snygg den där lampan!

    Tävling hos mig om du är intresserad :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Så dundersnygg!
    kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja den är himla fin lampan! Hade också lite svårt att välja ut en kär pryl i dag.
    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  6. Lampan är verkligen fin! Den gör sig bra i många olika stilar.

    //Jeanette

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥