27 maj 2011

Happy freday...




Hääärliga fredag är här men vädret är inte fullt så härligt.
Grått, trist och regnet står som spön i backen. Vad passar inte
 då bättre, ju ett bullbak.



Doften sprider sig av hembakade kardemummaknutar. Efter 
Leilas goda recept, såklart, Jag är helt fast i hennes kakbok, så många
fantastiska goda kakor, bullar, muffins, man vill prova allt...hmmm....

Idag blir det jakt efter presenter till en viss liten tjej som fyller  sju år
 imorgon.
Svårt med presenter, hon har ALLT, tycker jag iaf men inte hon.

HA EN FIN FREDAG!


11 kommentarer:

  1. Mmm så gott det ser ut..:)Kul med lite födelsadagsfirande imorgon!

    Såå fin klänning i tidigare inlägg:)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Mums...ser gott ut!! Lycka till med presentköpen!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. De ser mycket trevligt. Snälla, du är en cookie recept publikationer?
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Ser underbart gott ut. Hoppas 7 åringen får lite sol på sin födelsedag trevlig helg kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Mumms! Finns få saker som luktar och smakar så gott som nygräddade bullar.

    Ha en bra helg! mvh/Teres

    SvaraRadera
  6. Mums! Ja de där är de absolut godaste bullarna jag bakat! Blev väldigt sugen på att göra en sats nu. Borde nog hålla mig dock, lite annat som bör prioriteras...

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Just bullar har jag gått igång på att baka de senasre...har varit tre satser på tre veckor,men nu är det dags att häjda sig lite :) och promenera av bullarna tror jag :D

    SvaraRadera
  8. Gud så gott- jag kan riktigt känna bulldoften ända hit;) Hihi. Önskar dig en fin fredag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Åh, vad det ser gott ut! Önskar att jag hade tid att baka bullar, men ikväll är det ju i alla fall för sent...

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Gottgott! Såpbubblor med olika tillbehör kanske kan vara något? Petshops brukar annars vara en hit bland yngre damer.

    Trevlig helg.

    /Jeanette

    SvaraRadera
  11. Lovely! Fick plötsligt ett väldigt starkt sug efter hembakat. :-)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥