10 maj 2011

Favoritplatsen hemma...




I fabriken idag visar vi vår favoritplats hemma och det var inte lätt att bestämma sig.
Jag har många favoritställen här hemma men jag valde soffan i vardagsrummet. Just nu 
är ju faktiskt altanen en stor favorit när värmen är här men jag visar bilder från den en 
annan dag.



När lugnet har lagts sig här i huset på morgonen och alla har kommit iväg till skolan, då brukar
jag oftast inta min frukost och läsa tidningen i soffan, föresatt att jag är ledig från jobbet eller
börjar senare givitvis. Radion är på i bakgrunden och jag njuter fullt ut av tystnaden. Då 
är soffan som bäst och jag kan längta just till sådan morgon.

Kram på er!

C

5 kommentarer:

  1. Sååå himla fint..:)

    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja din soffa ser väldigt inbjudande ut. Du har lyckats fresta med dina foton. Snyggt! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vackert! Här hemma njuts det i soffan när barnen lagt sig för att sova :)

    Hoppas solen skiner på dig idag!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Vilket ombonat och mycket fint hörn.
    Låter super skönt att krypa upp där i hörnet!

    Ha det gott.// Lissen

    SvaraRadera
  5. Gillar verkligen dina bilder. Underbara.
    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥