5 april 2011

Favoritinredningsbutik...



Någon speciell favorit bland alla inredningsbutiker har jag inte direkt. Utan favoriten 
får bli där jag tycker inspirationen tilltalar mig just då. Det kan vara att jag har sett en annons
eller att jag sporadisk tittar in i en butik som jag kanske inte besökt på länge. Jag tycker om 
butiker där man får en härlig känsla av att här vill jag ha allt och att inspirationen flödar.
Men en butik som jag än dock besöker mer än andra och det är jag nog inte ensam om...



...är IKEA. 
Där hittar man alltid något om det är så en bunt servetter eller ljus. Kanske jag ska ta en tur
dit idag förresten...

Vill ni ha mer tips om favoritbutiker titta in då på fabriken.

Trevlig dag på er!

C

8 kommentarer:

  1. Gillar också IKEA:) därifrån behöver man aldrig gå tomhänt..;)

    Ha en fin dag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  2. Ikea kan man liksom alltid åka till... hihi... Det är så skönt att blogga med likasinnade:)

    Jättefint kollage du gjort!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med dig om att det är svårt att välja ut en favorit...men Ikea är ju naturligtvis en!
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Kan hålla med Ikea slår mycket..=) Men inte allt.../Annica

    SvaraRadera
  5. Fint inlägg! Ikea är en självklarhet, alltid roligt:-)

    Blev himla glad för din kommentar!

    Kram!
    A

    SvaraRadera
  6. jajamen, håller med till 100%, ikea kan man lita på i aaaalla väder!!:-)) älskar ikea och kommer bo där inför flytten sen;-)

    ha det gott!

    kramis s

    SvaraRadera
  7. Ikea är toppen...man hittar alltid något där!
    kram!

    SvaraRadera
  8. oops...det var jag som skrev ovan =)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥