6 april 2011

Baka kaka...




Igår bakade jag Leilas goda kokostosca till mina vänner som var här på kvällen
och jag kan varmt rekommendera att ni testar själva för den blev riktig smarrig.
Jag har provbakat några godsaker från Leilas favoriter och jag säger att det är 
svårt att misslyckas med hennes sockerkakor, muffins och bullar mm. Nu är jag inget
proffs på bakning och bakar inte särskilt mycket heller för den delen men kakorna
blir alltid stora, pösiga och saftiga.




Tur att det blev en bit över idag eller kanske inte förresten...


Kram på er!!

Christina








4 kommentarer:

  1. Gud så gott det där såg ut!! Hade gärna haft en bit... eller två, nu till kaffet :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Får man vara nyfiken och fråga var du köpt de prickiga blusen?
    /Ulrika

    SvaraRadera
  3. Ser uunderbart gott ut:) Leila är en pärla!

    Ha en toppenkväll
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Ulrika!

    Blusen kommer från
    Lindex//Christina

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥