8 mars 2011

Vita golv...






Bild från car-moebel

Golv är dagens tema på fabriken. Golven här hemma är just inget att skryta om eller visa i 
närbild. Här hemma ligger vanliga ekparkett och det har ni säkert sätt skymten av förut. 
I allrummet har jag vita trägolv men jag visar lite annan inspiration. 

Tänk vad mycket ett vitt golv gör för helhetsintrycket och det är så snyggt med ett vitt 
blankt plankgolv. Kanske lite opraktiskt men ack så snyggt! Hela detta matrum är inspirerande
 och härligt med lite olika färg till allt det vita. Bänken och det lilla vita vitrinskåpet skulle 
gärna få flytta hem till mig med detsamma.

Vita golv är säkert många som drömmer om...


Kram på er!

C


12 kommentarer:

  1. Ja, hela det där rummet var verkligen fint. Inklusive de vita golven. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen vita golv. Tänk om golven kunde berätta allt de har fått vara med om!
    Ha en bra tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Ja, det är väldigt vackert med vita golv. Hemma hos oss drar vi snart igång med renovering av tv-rum, och ska riva ut laminatgolvet och måla underliggande brädgolv vitt. Ska blir så härligt! :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Mycket snyggt önskar jag kunde byta ut alla mina därhemma som inte är vita till vita golv, underbart snyggt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Mycket fint!! Och den lilla röda pallen skulle gärna få stå hemma hos mig ett tag:)

    Du skriver så underhållande och bra!!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Inspirerande bilder! Själv fastnar jag dock mer för de färgglada detaljerna än de vita golven.. Ha en riktigt skön tisdag:) //Petronella

    SvaraRadera
  7. Ja, vita eller mörka tycker jag är snyggt!

    Ha en bra dag!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Ursnygga golv i ett ursnyggt hem=)Vill passa på att gratta dig till vinsten av plåtmuggarna hos mig...Hoppas de kommer till användning.Maila mig din adr på info@lagerqvistoco.se så jag kan skicka vaserna.Annica

    SvaraRadera
  9. Mmmm, jag är en av dem som drömmer om vita.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  10. Jag drömmer om vita golv:) Men svart hund näääeeee/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  11. Verkligen ett jättesnyggt hem!

    Kram Daniela

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥