4 mars 2011

Lovely day...



Fredag vilken dag är bättre? Kanske blir det fest eller så blir
det en lugn hemmakväll...



Jag har en sådan härlig känsla idag, är det för det är fredag månntro...
Huset är nystädat och glänser för helg. Visst är det en speciell känsla när det
är nystädat och det luktar rent och fräscht. Fönstret står öppet lite på glänt så det 
kommer in frisk kall luft även det en viss känsla. 

Nu ska jag åka och helghandla för kylen gapar tomt, mindre roligt.
Sen blir jag bjuden på lunch hos mamsen. Kunde inte vara en bättre fredag...

Ha en trevlig dag!!


6 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt härlig fredag - oavsett om det blir hemmakväll eller fest. Här blir det iaf att dra på sig finkläderna och ge sig iväg på bröllopsfest ikväll. Och så tar vi myset imorgon. :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det en härlig dag i dag!:-)

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Låter som en fantastisk fredag:)
    Ha en fortsatt fin helg
    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är fredagar en härlig dag. Hoppas din fredagkväll blir fin!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  5. Hej...

    Ingen dum fråga alls.. svår att se.. Men jag har flikar överst.. där, under awards hittar du den.

    Träskorna köpte jag förra året på webbshopen Country dreams..

    Ja, då jobbar vi båda imorgon.. Hoppas dagen går fort!

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥