31 mars 2011

Loppisfynd...



I lördags var jag runt på olika loppisar och jag fann några raringar som jag genast
la beslag på. Till min stora glädje blev denna stol min för en ynka hundring och kände
bara ett stort yeeees! Jag tänkte i mitt stilla sinne att någon har skänkt denna stol för
att de tycker den är skräp eller ful...hm...
 Men jag blev i alla fall nöjd och glad.


Tavlan i bakgrunden är även det ett fynd från rundan. Kanske inte min stil men
det sa bara klick där den hängde på väggen bland andra hötorgskonst. För en tjuga
tyckte jag allt det var för oförskämd billig. Men den är inte så tokig ändå, gillar den
mer och mer...



Något som jag därimot inte tvekande en sekund på är denna underbara
fina skål från PIP home. De har ett fantastiskt fint sortiment som man bara
blir så glad och kär i.



Jag tackar för alla rara kommentarer jag får!!



11 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd! Jag hittade två liknande stolar på en loppis för ett par år sen. Jag har dom i mitt lusthus (växthuset) tillsammans med ett loppat gammalt bord.
    Skålen är ju jättefin även den.
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Den enas skräp blir den andras skatter..=)Mitt livs motto!Så fin stol/Annica

    SvaraRadera
  3. Stolen var verkligen ett fynd. Det är så fint med korgmaterial och sköna att sitta i med.

    Håller med om skålen, posrlinet är jättemysigt och somrigt

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Jättefina fynd,särsklt stolen
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  5. Å wow! Stolen är så fin! Vilket fynd! Och skålen.. dom är ju såå mysiga..

    ♥Mia

    SvaraRadera
  6. Stolen är jättefin!! Kudden med de små blommorna på är jätteläcker!!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Har precis upptäckt din fina blogg, hit kommer jag tillbaka!
    Vilket fynd, stolen är verkligen jättefin - grattis!
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Underbart med återvinning! Tänk va konstiga saker folk gör sig av med, tur för dig :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  9. Riktigt trevliga fynd du har gjort!

    PUss!

    SvaraRadera
  10. Jättefina fynd du gjort:)

    Önskar dig en fin helg
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  11. Vilket fynd du gjorde, jätte fin stol. Ibland ska man bara ha tur...

    kram Anna

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥