22 mars 2011

Konst...




Dagens tema på fabriken är ganska svårt eller lätt, det beror vad man svarar på frågan
vad är konst för dig?  Konst är personligt och hur man tolkar det. För mig behöver inte
konst vara målade tavlor, det är inte direkt så jag tänker nu ska jag måla konst..




Konst kan vara alla ting i ett rum, en installation, som inte är en målning. Just det
utövar jag mycket här hemma när saker flyttas runt och hit och dit och byter plats
med varandra.




Jag kan se konst i princip allt runt omkring mig. Precis när man tycker någonting
är så fint vackert att man måste fota, det är konst för mig, speciellt att få bra
bilder är en konst...;-))

Ha en fin tisdag!!





6 kommentarer:

  1. Ja jag håller oxå med:)))
    Ha en fin kväll

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Härliga konstbilder :)
    //Kristin

    SvaraRadera
  3. Håller med till fullo!

    Helt underbara foton!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Har samma inställning till konst som du! Det viktigaste är att det är något ögonen tycker om att vila på!

    //Victoria

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥