1 mars 2011

Förvaring och modetips...



Tisdag och det innebär ett nytt tema på fabriken. Dagens tema är klädförvaring och
genast kom paniken över mig för min garderob är definitivt inte fotovänligt ska jag medge.
Jag behöver verkligen rensa ut och få ordning så det blir inga bilder där ifrån.



Jag tänkte istället visa ett önsketänkande av hur jag vill att det ska se ut i min garderob.
Luftigt och massor av plats av alla min kläder. Eftersom mode är ett stort intresse som 
jag har så blir det en hel del klädinköp och massor av accessoarer. Just nu är det mycket
jeans i min garderob. Tillbaka är bootcut och vida jeans men även tighta och slimmodet är helt rätt. 
Chinos är tillbaka, gärna tighta, som man rullar upp ett varv som ger en coolare 
look.




Ok, jag kan visa hur en del av min garderob ser ut med stängda dörrar. Garderoberna är i
högglans med inredning i bok och kommer från Ikea. Det var allt från mig men vill ni 
ha mer inspiration så titta in på fabriken.

HA EN FIN DAG!

C



6 kommentarer:

  1. Härligt mycket snyggt. JAg gillar också jens just nu och gärna brunt både ljust och mörkt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kul att höra att du också gillar kläder - jag är likadan, det är ett stort intresse och jag shoppar gärna (kanske lite väl gärna...) ;-)

    Det vore kul att se lite mer modetips av dig om du vill dela med dig! Klädinspiration är alltid intressant. :-)

    Kram Therése

    SvaraRadera
  3. Underbar klädförvaring finns det gott om! Gillar din även med stängda dörrar...
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Vilken skön känsla dina bilder förmedlar! Snyggt och fräscht so tusan =)

    KRaM Tina

    ps. garderoberna var ju finfina

    SvaraRadera
  5. Ja, det skulle vara skönt med plats i garderobe så allting kommer fram mer och man kanske blir bättre på att använda det man har.
    Vackra bilder och trevliga tips. Gillar vida jeans. Tack!

    /Annika

    SvaraRadera
  6. Tycker också att du tagit vackra bilder. Snyggt med jeans och sjalarna.

    Jag hade också stängda dörrar.

    Ha en härlig vecka. Kram Lissen

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥