15 mars 2011

Byrå och bokhylla...



I lilla S rum får en byrå agera som ett skrivbord. Hur praktiskt som helst med alla
dessa smålådor, för ni som har småtjejer vet hur mycket småprylar de har. Lite gosedjur, 
böcker och andra små saker får samsas på hyllan ovanför som ändras om då och då.




Hon har en bokhylla/skåp där diverse saker finns och vi försöker att var sak har sin plats. Det
är viktigt i ett barnrum med förvaring och jag försöker att organisera så det ska bli lätt att hitta
bland alla miljoner saker som just nu lilla S har i sitt rum. Men ibland misslyckas det totalt;-)

Vill ni ha mer inspiration titta in på fabriken och se vad mina vänner visar idag.

Ha en trevlig kväll!




7 kommentarer:

  1. Såå himla fint:)
    Lägger till dig på min blogglista..hoppas det är okej!

    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. wow...gillar detta. Super bilder och vilken härlig stämning på rummet. Så mysigt.
    Ha en fin kväll!
    /Annika

    SvaraRadera
  3. Vilket underbart rum. Det hade nog ingen liten prinsessa tackat nej till!

    Puss!

    SvaraRadera
  4. ♥╢ღBeautifulღ╟♥

    SvaraRadera
  5. Vilket fantastiskt barnrum, tapeten var superfin den med.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka nostalgiska känslor den sekretären väcker hos mig! Jag hade en nästan precis likadan i mitt fickrum när jag var liten.

    Jättefin är den!

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥