17 februari 2011

Vardagsrum...





Här kommer några bilder på vardagsrummet igen efter att några önskade
lite mer helhetsbilder. Kanske inte direkt att ni får en helhetsbild hur vardagsrummet 
ser ut men lovar att göra det någon annan dag när jag har städat och fotat. 
Vardagsrummet är långsmalt och ganska svårmöblerat. På båda kortsidorna är det
 fönster från vägg till vägg och nästan från golv till tak.




Här hemma är det en riktig solig och lagom kall dag. Snart bär det
av till skidbackarna så fort lilla S kommer hem från skolan.

Jag önskar alla en trevlig torsdag!

C





10 kommentarer:

  1. Gillar verkligen pläden du fyndade sist. Snyggt det har blivit i rummet, en riktigt skön stämning, tycker jag.

    Ha en bra dag o var rädd om alla ben i backen, kram Tina

    SvaraRadera
  2. Härliga blommor.

    Så fin roskudde i soffan. Det är svårt med kuddar tycker jag, men din kombination var jättefin

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Så härligt och harmoniskt! Helt i min smak och roskudden är jag så kär i :)
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  4. Så mysigt det ser ut hemma hos dig!!!
    kram J

    SvaraRadera
  5. Mycket fint i tygväg...ser jätemysigt ut/Annica

    SvaraRadera
  6. Mmm, härliga färger!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Helt fantastisk!!!
    Hvilken talent du har!
    elsker dine duse pasteller, og samennsettningen av ulike tyger!

    Vakkert og fult av inspirasjon!

    klemmer
    eldrid

    SvaraRadera
  8. For en nydelig sofakrok! Elsker rysje puten.
    Ønsker deg en god helg!
    klem Nina

    SvaraRadera
  9. I love the beautiful faded colors!
    Bye, Greta, the Netherlands.

    SvaraRadera
  10. Superfint verkligen!
    Blev själv sugen på en quiltad filt/överkast.. Vart har du hittat den med bollfrans? Love it!!

    Ha en trevlig kväll
    Petra

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥