3 februari 2011

Just nu...







Just nu ser en del av mitt sovrum ut precis som på bilderna. En gammal sliten byrå som 
jag har tänkt många gånger att måla om men det blir visst aldrig av. I ett litet gammalt 
silverfat ligger dagens smycken och mina favoritscarfs hänger bredvid.

Det vita hjärtat som hänger på knoppbrädan, har jag fått av min darling F, för han tycker jag
stressar upp mig på småsaker. Så det första jag ser när jag vaknar är just detta

LEV IDAG

Ganska passande för en stressad mamma som vill hinna med många saker.
Ni kanske känner igen er?



10 kommentarer:

  1. Känner igen mig så... : )
    Men det är ju just det.. LEV IDAG..

    Vackra bilder.. Tycker byrån har ett fint träslag jag..

    Kram på dig..

    Mia

    SvaraRadera
  2. Där är den i ditt förra inslag, 6-månaders lampan:) Härliga pics från ditt sovrum, soligt...Kom på att jag har inte dig på din blogglista:(. Lägger till om det är ok...Mmm synd om mig och vovven...Stor kram Anne

    SvaraRadera
  3. Härligt sovrum. Lev idag ja... det behöver man allt påminnas om titt som tätt tycker jag.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Japp jag känner igen mej. Snyggt sovrum¨Kram

    SvaraRadera
  5. JApp visst känner man igen sig.Önskar att dygnet hade fler tim så man kunnde hinna med. Men ack nej så det är bara att ta det som det är ochinte är det så tokigt heller...

    kram Anna

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Ja visst skulle man önska att dygnet hade fler timmar ibland!!
    Jättefina bilder från ert sovrum!!
    Ha en mysig helg!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  7. Så härligt att få kika in här en stund och inspireras! =)

    Och stressad jo det hinner man med så det räcker och blir över... SÅ mycket man vill hinna med jämt! Hhmmm...

    Önskar dig en skön helg!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  8. Fina bilder! Och ett härligt och tänvärt budskap att vakna till varje morgon. :-)

    SvaraRadera
  9. Säger det igen, underbar blogg.
    Inspirerande och glädjefylld, det gillar jag verkligen.
    Tack för det och trevlig helg!
    Mille

    SvaraRadera
  10. Finaste uppmaningen! Enkla ord att läsa...svårare att efterleva i bland bara...men det borde det ju inte vara!!!!!

    kraaam Tina

    ps. riktig snyggt inlägg =)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥