8 februari 2011

hand-made-by-me...



Tisdagstemat för fabriken är hand-made-by-me och det kanske inte riktigt
stämmer med det jag visar idag. Jag har inte direkt gjort lampan från grunden utan vi kan kalla
 det för make-over-by-me.



Min svarta lampa, som jag har målat för en tid sen, har fått sig en liten skärm. Fyndade en gammal
ful lampskärm på loppis och tyget åkte av illa kvickt. Sen fram med den svarta färgen och detta blev 
resultatet.




Kudden är hand made by me men den har ni sett förut. Den brukar ligga 
i soffan men jag tänkte att något måste jag visa som jag har sytt.

Det var alles för idag men titta gärna in på fabriken för där kryllar det 
med massor med kreativa bloggare.

Kram!

C




10 kommentarer:

  1. Åå vilken fin, trevlig blogg du har. Är du som jag och ÄLSKAR lampor? Den du gjort var ju grym! Kika in hos mig så ser du en tävling du kan vara med på. En riktigt grym lampa. (du hamnar i min lista) Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Så fin lampa!! Jag har en motsvarande under arbete. Har köpt många gamla lampor jättebilligt på loppis :) Fin blogg du har med! kram

    SvaraRadera
  3. Både lampan o kudden är jättefina!

    Ha en fortsatt bra dag:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Den där lampan gillade jag!!

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jag är ju sedan tidigare en fan av dina home made lampor=)Gillar skarpt...planer på en egen variant faktiskt.Fin dag till dig/Annica

    SvaraRadera
  6. Verkligen snyggt med vitt och svart! Gillar kudden.
    Ljuslyktorna är de från IB Laursen? Har fat i samma mönster.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Läcker lampa! Tycker det är himla snyggt när man tar bort tyget från lampskärmar sådär (har en egen variant hemma). Och det blev riktigt bra med svart färg.

    Hoppas du får en fin fortsatt vecka!

    SvaraRadera
  8. Gillar verkligen idén med lampan!
    Härlig blogg du har.
    Eva/NYInreda

    SvaraRadera
  9. Gillar verkligen lampan.

    kram Maria

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥