18 februari 2011

Fredag...


Veckans bästa dag är här fredag

Just nu befinner jag mig i fjällen med familjen, Darling och lilla S.
Här har solen precis tittat fram och det är 10 minus, lite lite för kallt
för mig att åka skidor i. Men det finns annat trevligt att göra eller så är det 
bara skönt att koppla av och bara vara.

Härom dagen gjorde jag dessa smarriga minisemlorna, precis lagom
stora. Hur enkelt som helst att göra själv och det blir mycket billigare
och godare med förstås.

Ha en trevlig fredag!

Kram på er!!

C


13 kommentarer:

  1. Å vad gott det där ser ut! Tog själv ut några semlebullar ur frysen nyss. Ska bli så gött! Vad härligt med vintersemester i fjällen! Njut! Ha en fin helg! Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Christina!
    Vad smarrigt med semlor!

    Ha det så mysigt i fjällen nu!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. MUMS!!!!
    Ha en mysig fredag!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Härligt att vara i fjällen. Åka skidor eller bara sitt och njuta i en driva i solen är underbart.

    Gott med minisemlor. Det är så mäktigt med semlor så det är perfekt med små.

    Ha en trevlig Fredag

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. De ser väldigt, väldigt goda ut! Njut fjällen!

    SvaraRadera
  6. Gah så gott! Bland det bästa när det gäller fikabröd enligt mig.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig bild vännen och jag hoppas att ni har det bra i fjällen. Vi längtar själva..../ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  8. O halleda vad gott det ser ut!!

    Hoppas ni har det fint där ni är!

    Kram mia

    SvaraRadera
  9. Vad smarriga de ser ut, älskar semlor!
    Vad skönt att var i fjällen, men lite kallt som du skriver här har vi nu -16!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Alltså, när jag klickar på bilden och kollar så är det inga "Minisemlor"!!! Dom är jättestora och frestande... Suck

    SvaraRadera
  11. Semlorna ser galet goda ut!! Och det låter som ni har det hur härligt som helst i fjällen. :-)

    SvaraRadera
  12. Fina bilder! Dom ser fantastiskt goda ut, finns inget som slår nybakade semlor: kram/Veronica

    SvaraRadera
  13. MUMS! Så gott det är med semlor, och allra godast med hembakade!
    Vad mysigt med lite skidsemester, hoppas du snart kan ta dig en tur!

    Kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥