22 februari 2011

Favoritmärke...



 Ett av mina favoritmärke är Day-Home. Jag har inga mängder av ett och samma
 märke utan jag blandar och mixar all sorts design. Men jag är inte speciellt märkesfixerad
 utan jag kan handla inredning lika gärna på Ikea som på Indiska. Det jag gillar och passar
in i mitt hem får följa med mig hem helt enkelt.





Här är några favoriter som jag blir inspirerad av och dess fantastiska foton.  
Bilderna är från House-Doctor, TineK och Day-Home.

Titta in på fabriken för fler favoritdesigners.

Ha det gott!!

C



7 kommentarer:

  1. Jättesnygg design, läckra foton. Visst är det roligast att mixa och matcha inredningsstilar men nytt och gammalt... Ha en fortsatt fin tisdag! Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt och jag kan inte annat än att hålla med dig att det man tycker är snyggt det får följa med hem, så är det bara.

    Kram anna

    SvaraRadera
  3. Finfin ljustake och kuddar.

    Du har samma inredningsfilosofi som mej.

    Må så gott.//Lissen

    SvaraRadera
  4. Ja i ärlighetens nan är det inte lätt att välja ut bara en designfavorit. Det finns ju så myckat snyggt och smart at älska =) Du har så mycket fint i ditt hem och DAY-Home kuddar är bara en av alla smakfulla ting man skymtar på dina bilder vännen!

    Kraam Tina

    SvaraRadera
  5. Mycket fint och mina favvomärken också hihi/ Stor kram Anne

    SvaraRadera
  6. MYCKET FINT!!! Håller helt med dig!!

    KRAM

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥