2 januari 2011

Mot ljusare tider...



Nu är vi inne på det nya året och vi går mot ljusare tider. Det känns väldigt
skönt att det blir ljusare och varmare för jag är inte direkt förtjust
i kyla och mycket snö.


Julen har börjat att dansa ut här hemma och in har de vackra tulpanerna
fått tagit plats. Jag älskar tulpaner och alla de vårlökar som börjar
komma in i blomsteraffärerna. Den ljusa tiden känns närmare nu...


Visst är de vackra de krispiga vita tulpanerna? För nu vill man ha det vita och ljusa
inne igen.
Idag blir det en tur till blomsteraffären och även en tur till Ikea för 
ljusförrådet är slut.

Jag tackar för alla rara hälsningar!
Hoppas att alla får en fin dag!

Kram

C





9 kommentarer:

  1. Ahh, mer VÅR!
    Jag skrev precis ett inlägg om min längtan...fina bilder och fina vaser/muggar du har, ljuset är så läckert.

    Ha en riktigt fin dag!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Ja, det er virkelig en fin tid vi har i vente. Våren er min favoritttid! :)
    Herlige bilder du har tatt av ditt nydelige hjem.
    klem Nina

    SvaraRadera
  3. This pictures are very nice!
    Love white and brightness
    Hugs
    Mari

    SvaraRadera
  4. Jag älskar också att det äntligen är dags för tulpaner! ♥
    Dina bilder är såå vackra!
    Må så gott!
    Kramar, Helene

    SvaraRadera
  5. Önskar dej en go start på nya året.Vilka underbara bilder.Bara älskar tullisar.Hoppas att du fick en mysig dag.Ha nu en skön kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder-

    Så fint med vita tulpaner.

    SvaraRadera
  7. Ja vita tulpaner är helt klart finast! Längtar efter våren här med... nu räcker det med vinter!

    SvaraRadera
  8. Ja mer vår nu börjar man trötta på snön ävenom man som jag älskar snö. Håller med dig att det är ljusa färger nu och gärna massor av vitttttttttt.

    God fortsättning
    kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej Christina!
    God fortsättning!

    Vilka vackra vita tulpaner! Jag köpte med mig en bunt från affären idag:)

    Ha en mysig kväll!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥