26 januari 2011

Lite nytt vid matplatsen...



Matplatsen i köket har fått en ny liten skepnad genom att naturen och bruna detaljer
fått tagit plats. Korgar av olika slag har blivit en favorit och här har mitt stora korgfat åter hittat
 in igen. I min stora fina glasvas har jag satt 
äppelkvistar från trädgården, en enkel inredningsdetalj som gör att våren 
inte känns allt för långt borta. 




De flesta sakerna hade jag redan hemma som bara har fått bytt plats. Dessutom städade jag
 ur några skåp och hittade saker som jag helt hade glömt bort att jag ägde. 
Visst är det roligt att med enkla knep kunna förändra ett rum på ett nafs med saker 
man redan har. Tröttnar på förvandlingen kan man enkelt köra 
flytta-hit-och-dit-förvandlingen:-) 

Tack alla som tittar in här!!

C

8 kommentarer:

  1. Det första jag tänkte när jag såg bilden var att det såg vårigt ut, men jag visste inte vad som gav den känslan. Men självklart - kvistarna! Ska nog ta in några här också:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fint! Gillar kombinationen av vitt och det bruna. Väldigt snyggt korgfat, ett sånt skulle inte vara fel...

    Hoppas du får en fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev med de bruna detaljerna.Alltid bra att ha skåp som gömmer med saker som man kan ta fram.Det bästa jag vet är att ändra om hela tiden & flytta på sakerna,tills det känns RÄTT!

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt!!!

    Massa fina detaljer och att sätta grenar i vas är så lätt, men ger sån känsla så här års...


    Trevlig fredag!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Håller helt med dig!!
    Och jisses så snyggt det är med det bruna till det vita!! Riktigt läckert och inspirerande!!! Duktig du är!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Utrolig fint! Liker de brune detaljene!
    klem Ellen

    SvaraRadera
  7. Hej hej, oj vilken fin blogg jag "ramlade" in på! Mycket fina foton att titta på och inspireras av. Hit kommer jag gärna igen... Helsnyggt! Kram Annika

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥