15 januari 2011

Äntligen...




Idag tänkte jag ta tag i ett projekt som har stått stilla alldeles för länge, sen i 
sensommaren. Det är mitt lilla slagbord, som jag fyndade på loppis i somras, som
har väntat på en make-over. Slipat har jag redan gjort och nu ska det målas i en kulör,
som ni kanske kan gissa er till. Visar er resultatet när det är färdigt och kommit på plats.
 Äntligen ska det få bli färdigt....

Ps. jag ut köpa mig ett fång med tulpaner för det är tulpanens dag!

Ha en fin lördag!



5 kommentarer:

  1. Vad kul att du hittat dig ett slagbord. Är ute efter ett jag med, men har inte hittat något till överkomligt pris. Men tycker de är så vackra, speciellt de riktigt gamla med härlig patina. Lycka till med renoveringen.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande att se det färdiga resultatet! Ääälskar slagbord, såå vackra!

    kramizar aka

    SvaraRadera
  3. Spännande. Tror att jag ska baxa hem vårt gamla slagbord som står i stugan.

    Ha en fin söndag!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att se resultatet!

    Ha en skön söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så kul och spännande!!

    Så fin bild från ditt vardagsrumsbord!!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥