10 december 2010

Lite juligt i allrummet...






Hej fredag!

Vilket strålande vinterväder vi har, riktigt kyligt och solen lyser från en isande
blå himmel. Kylan biter så där gott i kinden och det riktigt knarrar under skorna, 
härligt härligt. 

Jag har en så härlig känsla över att det är fredag, kan det vara att man är ledig månntro;)
Efter en hektiskt vecka på jobbet så är det riktig skönt att få bara vara hemma,
göra saker som man inte har haft tid till. 







Idag ska jag ta mig en tur till blomsteraffären och köpa lite nya julblommor
som hyacinter, amaryllis och tazetter. Jag har en ganska så sparsmakad
julpynt här hemma och trivs med det. Det pysslas och fejas långt
innan julafton men när julen är över vill jag snabbt få undan allt.

Idag blir det fredagsmys med Idolfinal och allt vad mys innebär.
för mig och lilla S, darling är på julfest med jobbet. Imorgon
är ditt min tur, första julbordet och vad jag längtar att få frossa
i alla julens godsaker.

Have a fabulous friday!

C


8 kommentarer:

  1. Vad mysigt!
    Önskar dig en härlig fredag
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Koselig altså. Liker fargene dine! Ha en deilig helg!

    SvaraRadera
  3. Ser mysigt ut och låter mysigt!
    Jag är likadan, julen åker fort ut..

    Ha en bra fredag!
    Kram/Tina

    SvaraRadera
  4. Så fräscht du har det...Känner så igen mig i ditt jultänk=) Härliga fredag känner mig lite sleten så den kommer väl til pass.Mysfredag till dig/Annica

    SvaraRadera
  5. Hoppar in och önskar dej en härlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  6. Makalöst fint hem du har och fina bilder du tar!!! Blir liksom lika imponerad varje gång jag tittar in!

    Hoppas du har en riktigt skön helg!

    Kram:)

    SvaraRadera
  7. men jisses vad fiiint och mysigt ni har i allrummet, me like a lot!:-)

    ha en fin lördag!

    kram sofia

    SvaraRadera
  8. Ser så ljust och luftigt ut :) Verkligen fräscht! Kan inte förstå att det är tredje advent idag, redan! Nu ska jag åka och handla lite julklappar, för har nästan alla kvar.. Är du färdig med dina inköp inför julen? :)

    SvaraRadera

Blir glad över din kommentar♥♥♥